اسهال ناشی از دیالیز: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اسهال از علائم شایع بالینی است، می توان آن را توسط عوامل بسیاری، از جمله عفونت یا بیماری های دیگر ایجاد می شود. سپس، دیالیزی می توانند وادار به آن؟ بیماران باید چه کار در صورتی که این علائم در طول دیالیز به نظر می رسد؟

چرا دیالیز می تواند اسهال القاء؟

یکی از دلایل شایع عفونت است. در روند درمان، عملیات unproper می تواند به عفونت است که به عنوان اسهال، تهوع و برخی از واکنش های فیزیولوژیکی دیگر نشان دهنده منجر شود.

یکی دیگر از دلیل اصلی این اختلال متابولیک از الکترولیت ها است. بعد از دیالیز، الکترولیت تغییرات تا حد زیادی که ممکن است وادار به واکنش عضلات شامل اسهال.

علاوه بر این دو عامل، استفاده از دستگاه دیالیز جدید و یا خط لوله همچنین می توانید آن شود.

بیماران باید چه کار در صورتی که این علائم در طول دیالیز به نظر می رسد؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یکی از روش های درمانی رایج در درمان نارسایی کلیه است. اما آن را تا به بسیاری از عوارض جانبی مانند اسهال، بنابراین بیماران به دنبال برخی از روش های دیگر درمان به جای این درمان است. خوشبختانه، برخی از درمان های جدید که ثابت شده است که اثر قابل توجهی در درمان نارسایی کلیه وجود دارد، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نماینده در میان آنها است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

این یک نوع درمان خارجی است، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، مولکول گیاهان توسط لرزش دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

با کمک این روش درمانی منحصر به فرد (توسط کارشناسان ما پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی اختراع)، نشانه هایی مانند اسهال می شود برطرف خواهد شد، چه چیزی بیشتر، کیفیت زندگی خود را می تواند تا حد زیادی بهبود یافته است.

اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

اسهال ناشی از دیالیز: علل و درمان

 





:: برچسب‌ها: دیالیز، اسهال، اسهال ناشی از دیالیز: علل و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 6139
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: